Quantcast WoWInterface - Search Results
Showing results 1 to 15 of 15
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: vivianalive
Forum: UI Screenshots, Feedback and Design Discussion 04-06-12, 12:54 PM
Replies: 6
Views: 5,319
Posted By vivianalive
No idea what suggestions I can give you right...

No idea what suggestions I can give you right now, but I guess you can spend a few minutes looking at mine.:)
Forum: AddOn Search/Requests 12-18-11, 11:10 AM
Replies: 7
Views: 8,704
Posted By vivianalive
Actually I was just about to fix this mod, then I...

Actually I was just about to fix this mod, then I found someone else had fixed it before me.
I does work.
http://wow.curseforge.com/addons/baud-auction/tickets/7-4-3-version/
Forum: Chit-Chat 11-23-11, 08:58 AM
Replies: 4
Views: 8,129
Posted By vivianalive
Good luck to all the contributors of this...

Good luck to all the contributors of this community. /salute
Forum: General WoW Chat 11-23-11, 07:36 AM
Replies: 18
Views: 12,065
Posted By vivianalive
I gotta say that we share some experience in...

I gotta say that we share some experience in common, except that you've played Tribes while the only MMORPG (apart from WOW) I have played is AION.
I was a hard core raider in hard mode in past two...
Forum: Chit-Chat 11-23-11, 07:16 AM
Replies: 142
Views: 71,543
Posted By vivianalive
Maybe not that sweet as for other guys. My...

Maybe not that sweet as for other guys.
My beloved and I came into an agreement that one of us should contribute spare time to tidying the room, washing dishes and clothes, and most importantly...
Forum: News 10-27-11, 07:59 PM
Replies: 9
Views: 17,849
Posted By vivianalive
Nah~ I know C++, JAVA, LUA, everything a little...

Nah~ I know C++, JAVA, LUA, everything a little bit, got huge passion for game. And my current company is making source control products.
Hmmm, maybe I could start from internship.[spoiler alert]
Forum: General WoW Chat 10-16-11, 09:18 AM
Replies: 10
Views: 6,200
Posted By vivianalive
This recruit is quite attractive. Play with an...

This recruit is quite attractive. Play with an ex-pro player huh.
But second post...
Well, I am looking for some cool guys to play with, but I have never managed to lvl an alt to max lvl.:eek:
Forum: General WoW Chat 10-14-11, 11:02 AM
Replies: 19
Views: 12,726
Posted By vivianalive
Gratz you've got a screen larger then mine. You...

Gratz you've got a screen larger then mine.
You know you can just spoil your empty space, and...
http://vivianalive.files.wordpress.com/2011/10/wowscrnshot_101311_215631.jpg
Forum: UI Screenshots, Feedback and Design Discussion 10-14-11, 09:51 AM
Replies: 87
Views: 122,385
Posted By vivianalive
Hi this is CeeUI 2.3.5 preview edition. I was...

Hi this is CeeUI 2.3.5 preview edition. I was inspired by Tomnie at very first.
You can find more info at my blog. http://vivianalive.wordpress.com/2011/10/14/ceeui-2-3-5-preview/

Resting – no...
Forum: News 08-30-11, 07:40 PM
Replies: 9
Views: 21,788
Posted By vivianalive
ye, it takes them so long to accomplish...

ye, it takes them so long to accomplish nothing.
All my friends had abandoned WOW one by one, and finally...
I gotta say that the minor update is such a mock to the whole community.
"You try flirting...
Forum: News 06-03-11, 08:27 PM
Replies: 25
Views: 38,881
Posted By vivianalive
So we are gonna play Rift, as some members of the...

So we are gonna play Rift, as some members of the community are already on it.
I see too many excellent add-ons discontinued nowadays.
Hope the experience with Rift would be funny.
Forum: Site help, bugs, suggestions/questions 12-18-10, 06:46 AM
Replies: 101
Views: 18,313
Posted By vivianalive
Look so modern, I love it.:)

Look so modern, I love it.:)
Forum: General WoW Chat 11-21-10, 02:42 AM
Replies: 7
Views: 11,090
Posted By vivianalive
Try Repair.exe in your WOW folder, delete content...

Try Repair.exe in your WOW folder, delete content in the Cache folder(not the one in Data), then try log in.
If that still not help, then move folder Interface and WTF to the desktop, and try login...
Forum: News 11-21-10, 01:16 AM
Replies: 20
Views: 20,121
Posted By vivianalive
CONGRATULATIONS!!! voodoodad and nobgul, you guys...

CONGRATULATIONS!!! voodoodad and nobgul, you guys are soooo awesome.:p
Forum: Chit-Chat 11-12-10, 05:41 AM
Replies: 14
Views: 8,919
Posted By vivianalive
Well, u better say, I am from China or I come...

Well, u better say, I am from China or I come from China.
Whatever, I'm come from China sufficiently convinces us this point. :D
Welcome.
Showing results 1 to 15 of 15